| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Ricketick
|
Geplaatst: za jan 24, 2009 10:20 pm Onderwerp: 4th of July in NY |
|
|
Wij (5 volwassenen en 3 kinderen zijn vanaf 3 juli 2009 a.s. 4 nachten in NY. Het is onze 1e keer in NY.
Wat is een geschikte plek om te genieten van bijv. het vuurwerk.
Andere tips en of suggesties voor activiteiten waaraan wij kunnen deelnemen of die plaatsvinden op 4 juli zijn van harte welkom. |
|
| Naar boven |
|
 |
ilssse
|
Geplaatst: wo mrt 18, 2009 3:28 pm Onderwerp: Wij ook! |
|
|
He Ricketick,
Wat grappig mijn vriend en ik zijn ook vanaf 3 juli 2009 in New York.
We blijven daar 6 dagen en vliegen dan naar het Westen.
Heb je ondertussen al meer info over the 4th of July?
Ik weet dat het vuurwerk bij de East River is vanaf 21.00.
en het mooiste uitzicht is vanaf FDR Drive.
Deze weg gaat vanaf 19.00 dicht dus dan moet je er wel zijn.
Heb jij verder nog tips?
Succes! Groetjes Ilse |
|
| Naar boven |
|
 |
Ricketick
|
Geplaatst: vr mei 01, 2009 6:52 pm Onderwerp: |
|
|
Hey Ilse,
wij vliegen op 3 juli 2009 met United vanaf schiphol via Washington naar NYC. Na 4 dagen vliegen wij door naar Las Vegas.
Ik heb inmiddels wat informatie over het vuurwerk.
Het vuurwerk wordt dit jaar aan de andere kant van Manhattan gehouden, vanaf de Hudson rivier.
Het heeft waarschijnlijk te maken te maken heeft met het feit dat het 400 jaar geleden is dan Henry Hudson de rivier op zeilde.
"For anyone starting to make plans (including hotel or dinner reservations) for the Macy's fireworks show on the Fourth of July, be aware that the current plans call for placing all the barges in the Hudson River between approximately (the exact locations are still being tweaked) 34th Street and 46th Street. There will be no fireworks in the East River, nor (at least as presently planned) will there be fireworks dowtown by the Statue of Liberty and the Battery."
Jammer omdat wij eindelijk besloten hadden om tickets te kopen voor Roosevelt Island.
Kijk anders ook ff de volgende link voor de laatste info:
http://www.nyc.com/arts__attractions/fourth_of_july_fireworks.1371/editorial_review.aspx
Ik denk dat wij nu maar een 4th of july Cruise gaan doen. Het wordt voor ons als groep te druk met de kinderen om dit in het nog onbekende NYC op straat te bezichtigen. |
|
| Naar boven |
|
 |
|