Ga naar de inhoud

Verzenden en Retourneren

Wanneer u Unlimited OMNY MetroCards, Pay-Per-Ride OMNY MetroCards, JFK Airtrain-tickets en/of PATH-tickets bestelt op NewYork.nl gelden de hieronder beschreven voorwaarden. Deze voorwaarden zijn ook van toepassing op de aangeboden combinatiepakketten van deze tickets met een product of attractievoucher.

Let op: deze voorwaarden gelden alleen voor bestellingen van bovengenoemde openbaar vervoerstickets en combinatiepakketten. De voorwaarden zijn niet van toepassing op bestellingen van andere producten of diensten op deze site. Lees hier de andere algemene voorwaarden.

Verzendtermijn

Bestelling die geplaatst zijn op werkdagen voor 13.00 uur (UTC+1), worden dezelfde dag verstuurd. Voor standaard verzending is de verwachte levertijd drie (3) werkdagen (weekenden en/of feestdagen uitgesloten). Als de gebruiker Express verzending kiest, dan is de verwachte levering binnen twee (2) werkdagen (weekenden en/of feestdagen uitgesloten).

Naar welke landen wordt er verzonden?

U kunt uw bestelling laten versturen naar alle adressen in Nederland of een ander land uit de lijst.

Verzendkosten

De OMNY MetroCards worden via de post verzonden, standaard verzendkosten worden berekend tijdens de bestelling. Express verzending is alleen mogelijk voor bepaalde landen/adressen.

Retourbeleid & Herroepingsrecht

U heeft het recht om de OMNY MetroCard(s) in de ongeopende verpakking zonder opgaaf van reden retour te sturen tot 14 (veertien) dagen na aankoop. Bij retournering van uw volledige bestelling ontvangt u het volledige bedrag, inclusief de door u betaalde verzendkosten, retour. De kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Wanneer u een deel van uw bestelling retourneert, ontvangt u de kosten van de door u geretourneerde producten retour. De verzendkosten worden in dat geval niet vergoed.

Mocht u de OMNY MetroCard(s) na 14 (veertien) dagen retour willen sturen, neem dan gerust contact op.

Heeft u gekozen voor een combinatiepakket van OMNY MetroCard plus attractieticket of voordeelpas? Helaas kunnen de attractietickets en voordeelpassen uit deze pakketten niet meer worden geannuleerd of geretourneerd. Hou er rekening mee dat onze aanbieders van de voordeelpassen mogen wijzigen welke attracties wel en niet zijn inbegrepen. De informatie op de website van de derde partij moet als accuraat worden beschouwd. Check alstublieft de websites van de New York Pass of de Explorer Pass voor uw vertrek voor actuele informatie. Er is geen restitutie of compensatie mogelijk voor resterende attracties die u niet hebt gebruikt met de pas nadat u deze hebt gekocht.

Retouradres

New York Media Group
Stadhouderskade 14D
1054 ES Amsterdam
The Netherlands

Heeft u vragen over de OMNY MetroCard, uw bestelling of wilt u bestellen voor een groep? Stuur dan een e-mail naar ericvragen@newyork.nl.

OMNY-Kaarten Statiegeld

Bij aankoop van een OMNY-kaart betaalt u €3 statiegeld per kaart. U kunt dit bedrag terugkrijgen door de kaart na uw reis terug te sturen.

Stuur de kaart op naar het retouradres. Vergeet niet om de volgende gegevens duidelijk te vermelden:

– Uw naam (zoals gebruikt bij de bestelling)
– Het ordernummer

U kunt de kaart op elke gewenste manier opsturen. De kosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Zodra ik uw OMNY-kaart(en) heb ontvangen, stort ik het statiegeld (€3 per kaart) binnen 7 dagen terug naar het betaalmiddel dat u tijdens de bestelling heeft gebruikt.

Retouradres:

New York Media Group
Stadhouderskade 14D
1054 ES Amsterdam

Was dit artikel nuttig? Raad het aan door mij een beoordeling te geven:

Door verder gebruik te maken van deze site gaat u akkoord met het gebruik van cookies en de privacy policy. Lees meer hier.

Aanmelden voor mijn nieuwsbrief